Gå til innhold

Et par spm ang Blue Ray og HD DVD.

MysticoN

Anbefalte innlegg

Som sagt, Toshiba har fram til de kommende modellene kun levert 1080i, som gir ugjevne/dårlige bevegelser. PS3 oppskalerer selvfølgelig også DVD-ene, men den til til 1080p, ikke 1080i.

9437412[/snapback]

Det er feil. Toppmodellene (og så vidt jeg vet de relativt nye mellom-modellene) til Toshiba i både USA og Europa leverer 1080p (dog ikke 1080p/24, det kommer først etter ny firmware i løpet av denne måneden). Det samme gjør 360 m/drev over vga.

9442187[/snapback]

Stemmer, stemmer. Var litt for rask der. Men HD-E1 som vi diskuterte har jo altså 1080i.

Selv mener jeg at 1080i er rent bortkastet. I hvertfall om du tidligere har eid en CRT-TV. For min del klarer jeg meg ikke uten 1080/24 på min Sony D3000.

Kjapt lite n00b-spm:

Er de kombispillerne (HD-DVD og Blu Ray i èn) like gode som en enkeltspiller?

Vet ikke helt hvor logisk det er hvis de ikke er det, men far i huset ser etter en spiller og han vil gjerne ha alt, og det beste i èn.

9445632[/snapback]

I såfall må du få faren din til å vente til neste generasjon kombispillerere fra LG eller Samsung, da det er som Vice sier at de som er i butikkene nå ikke er gode nok. Det tar nok et halvt år før neste generasjon kommer her til lands dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med det samme vi er inne på hd og br, når jeg var på elkjøp så jeg en spesiel ting. HD filmene hadde bar dolby digital, mens BR filmene DTS

9443980[/snapback]

Hvis du titter litt nøyere etter så vil du sikkert legge merke til at det står enten + eller Plus bak DD, noe som er vesentlig bedre en vanlig DD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...