Stryker_notch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe en ny pc, men er litt usikker spesielt med tanke på LCD skjerm... Har tenkt å bruke den til endel spilling CM4, strategi som C&C:generals f.eks- Det er lengesiden jeg holdt på med data(486 sx 25MHz ) , så kunnskapen er litt gammel.. :-? Derfor hadde det vært fint om noen av dere med kunnskap kunne gitt med deres mening før jeg går i anskaffelse av PC... Her er PC'en jeg har satt sammen på PSdata sine sider: Kabinett - Chieftec Case Midi ATX Tower 360W Black Winner Series W/Door Hovedkort - Asus Mainboard S-478 SIS 648 ATX Audio Raid Firewire Prosessor - Intel CPU Pentium 4 S-478 2.4GHz 533MHz 512K Boxed Minne - Apacer Memory 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal, 512MB PC-333 Skjermkort - Asus VGA-Card Geforce4TI4200-8X 128MB AGP TV-out DVI Retail Lydkort - Creative Soundcard SB Audigy SB1394 Bulk Harddisk- Wd Harddisk 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB Cache Vurederer å kjøpe en samsung 172t LCD skjerm, men er litt usikker.. Blir glad for deres mening om denne maskinen spesielt med tanke på HK, Skjermkort, og skjerm.... 8) Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ville heller satset på et hovedkort med Intel i845PE-brikkesettet f.eks: Asus P4PE/GL/F/S-ATA Hovedkort 478/533. Koster noen hundringser mer men dette kortet er mer overklokkingsvennlig og litt raskere. Lenke til kommentar
Stryker_notch Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Takk, har tenkt endel på dette.. trur jeg går for det HK du anbefalte... Men over til skjermkort, er det et bra valg jeg har gjort, eller skal jeg gå for et fra microstar?? Jeg vurderer også skjerm, lener litt mot LCD, det blir dyrt. tenkte da på Samsung 172t.. Men hva er dette med døde piksler?? Og egner ikke disse skjermene seg for spilling.. Anbefalingene på hardware.no sier at LCD skjermer kan brukes til spilling??? Kanskje jeg heller skal gå for en Viewsonic P90F CRT, det blir mye billigere... Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ville heller satset på et hovedkort med Intel i845PE-brikkesettet f.eks: Asus P4PE/GL/F/S-ATA Hovedkort 478/533. Koster noen hundringser mer men dette kortet er mer overklokkingsvennlig og litt raskere. Enig der ja.Gå for Intel i845PE Chipset Når det kommer til skjermkort ville jeg anbefalt ATI Radeon Kort ,ellers er jo POV GF4 TI4200XP kortet et genialt kort har jeg hørt kan vis klokkes til TI4600 kort ,ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå