xracer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Modern fikk nettopp installert en PC og internett var oppe og gikk som det skulle, men så var jeg så lur at jeg ba henne trykke en av speialtastene på compaq presario tastaturet og dermed kom det opp en melding om at internet tilkoplingen var koplet ut fram til kl 10:00 neste dag??. Jeg har ikke sett Vista engang enda, men hun sa hun fikk opp en dialog som hadde følgende tekst: Forandre tid for utkoplingen eller noe slikt og at hun måtte skrive et foreldre passord for å kunne aktivere internet igjen. Hun har ikke gjort noen som helst innstillinger selv før dette. Er det noen som kan hjelpe med å få slått på internet igjen så snart som mulig? mvh xracer Endret 6. september 2007 av xracer Lenke til kommentar
xracer Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Skjønner, men tittelen dekker jo delvis hva jeg trenger. Uansett så regner jeg med at du fjerner ditt innlegg i denne tråden da den ikke direkte er god reklame og grunn for andre å engasjere seg og kanskje hjelpe istede for å gi et hint om at noe er feil (er ny her) og ikke hjelpe i samme slengen. Jeg regner med at du sikkert vet hva som måtte gjøres for å fikse dette.... Endret 7. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå