Gå til innhold

Sony Ericsson S500i, bra telefon?

anaconda

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av min Nokia 6630. Stor og tung.

Har sett litt på telefoner på nettet, og S500i ser bra ut.

Noen her som har den, og kan skrive litt om den?

Har ingen erfaringer med Sony Ericsson selv, men kjenner mange som har telefoner av det merket, og de er fornøyde. Selv er jeg lei av Nokia som det altid er feil på.

Jeg trenger ikke noe walkman mobil, eller super-raskt internet på mobilen. Kamera bruker jeg heller ikke mye på mobilen, men det kan jo være fint. Ikke alltid jeg har digitalkameraet med. Og dette forsto jeg var veldig dårlig på S500i?

Men uansett blir vel kameraet mest brukt til MMS bilder, duger vel til det?

Noen som vet hva denne telefon koster uten abb. på elkjøp eller expert?

Ingen av nettbutikkenel har den på lager. Veldig populær telefon det her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tipper det er ca. samme kameraet som på W810i (2mpx) (den jeg har...) og det er ganske ok til å være mobilkamera tar helt greie bilder. det er mer enn nok til at det ser bra ut på en mobilskjerm, men kan bli litt dårlig når du ser det på en stor skjerm.

bilder tatt i godt lys blir ganske gode, men når det blir mørkere blir det også merkbart dårligere bilder. duger fint til mms da, du blir faktisk bedt om å resize bildet før du sender det, og det ser ok ut på mottakertelefonen også. :)

Lenke til kommentar

Jeg har denne og det er en super mobil, for min del er det kun 3g som mangler. Tror den funker bra til ditt bruk ja, det er vel ingen mobil som kan ærstatte ett vanlig kamera uansett, og kamera er mer enn bra nok til mms, skjermen er også klar å fin :thumbup:

Jeg har kjøpt min på Siba med Siba kort istede for å binne meg til ett dyrt abonement :innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...