Gå til innhold

Bytte passord på msn som er en gmail.com account

Sidemaal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du snakker om egentlig, hvorfor i huleste ser du for deg at du må logge inn på hotmail.com, for å endre passord på en gmail konto?

Gå til gmai.com, logg inn der.

Settings - Accounts - Google Account Settings - Change Password.

9436502[/snapback]

ok, du forstod ikke hva problemet var, noe som loathsome gjorde.

Tusen takk loathsome! ! !

Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om egentlig, hvorfor i huleste ser du for deg at du må logge inn på hotmail.com, for å endre passord på en gmail konto?

Gå til gmai.com, logg inn der.

Settings - Accounts - Google Account Settings - Change Password.

9436502[/snapback]

Google har ingenting med msn å gjøre.

bruker du gmail-en din som msn adresse, kan du ha ett passord på selve gmailen og et annet et når du skal logge inn på msn.

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om Google og "MSN", det er snakk om din WLI (Windows Live ID) som er totalt uavhengig av hva din e-post er. Når man registrerer seg hos f. eks hotmail.com, får man automatisk en WLI som man kan bruke til å b.la. logge seg på Windows Live Messenger. Dersom du har en e-post-adresse som ikke er registrert innenfor Live-nettverket (som f.eks. Gmail), må du selv registrere deg på lenken jeg postet i min tidligere post.

loathsome, innlegg 3000 :)

Lenke til kommentar

Hei, dette var 1. tråd som er det nærmeste mitt problem.

Fikk en invite av en kompis til og registrere meg en Gmail-account, det funker fint og lese mail på google, men det går ikke ann og logge på msn, hvorfor?

Vennen som inviterte meg, sa det var sånn han lagde seg g-mail account som fungerer.. Hvorfor vil ikke det virke for meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...