Quist Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Lurte på om det var noen der ute som har tatt ut plombe på gilera rcr eller smt!? hvis det er noen som har gjort det så kan du/dere kanskje fortelle meg hvor den sitter og hvordan jeg tar den ut?? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det lurete er la nogen "fagfolk" ta plomba ut... ! Ellers er jeg usikker på det. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 det er am6 motor i sykkelen så det er plombe i reedventilen svanehalsen(2) så må du bytte dyse uten den så sjærer du selynderen... Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er IKKE am6-motor i gilera. Gilera har samme motor som Derbi. Noe som er bra. Edit x-mode: Du må vite fakta før du begynner å legge ut info...! Lenke til kommentar
Quist Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 det er am6 motor i sykkelen så det er plombe i reedventilen svanehalsen(2)så må du bytte dyse uten den så sjærer du selynderen... 9440723[/snapback] ok, takk! meen må jeg skjære opp svana og sveise igjen da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå