discostu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har gavekort på elkjøp, som går ut rett før juletider. Har bestemt meg at de skal brukes på Wii (ikke stort annet jeg vil ha fra elkjøp). Problemet er at jeg stusser litt på om jeg skal kjøpe det nå eller vente. Har ikke veldig stort behov for wii nå, kan godt vente hvis prisen synker. Hvis den derimot ikke synker så kan jeg likegodt kjøpe den nå. Hva tror dere? Tror dere prisen på wii kommer til å synke før jul i år? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjøp Wii nå, run Zelda, kjøp Mario... Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det kommer veldig ann på tror jeg.. Men Ting pleier og bli dyrer rundt jul... Så nå eller etter er nok det mest lønnsomme hvis ikke det kommer noe form for kampanje eller noe da... Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kjøp nå! tror ikke prisen vil gå ned.... ingen grunn til det det er jo på jule tider etter spørselen er størst:) PS: ikke glem! Endret 9. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
arlion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 glem heller ikke Super Paper Mario! utgivelse om 1 uke. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ok, da blir det wii på meg Zelda skal selvfølgelig ikke glemmes, er jo hovedgrunnen til at jeg kjøper meg wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå