nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det kan nemlig en venn av mg mn ikke jg Fint om noen hadde noen fornuftige svar;) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvis kammeraten din sin maskin kan laste ned i ventemodus, vil jeg gjerne kjøpe maskinen. for da er den unik Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Ja det er en dell maskin. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei! Er det ikke slik at maskinen skrur av harddisken(e) når den setter seg i ventemodus? Visst det er slik, kan hverken hans eller din sin maskin laste ned i ventemodus... det kan hende at han har tatt en slik innstilling at når den går i ventemodus så skrur den ikke av harddisken(e) da... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, det må være litt av en maskin... Poenget med ventemodus er at den slår av bla. harddisker. Min PC slår av strømmen helt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er jo noke som heiter Hvilemodus, er ikkje det berre skru av skjermen? Altså noke heilt anna... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Poenget med ventemodussuspendmode er å spare strøm. Ventemodus slår av alle komponenter bortsett fra mobo og CPU. Altså, det er teoretisk UMULIG å laste ned noe i ventemodus. Det har ingenting å si om produsenten er Dell eller selvbyggermaskin. Kan godt hende han kan last ned med skjermen avslått, men i ventemodus nei. PS; Hva har ventemodus med internett og nettverk å gjøre? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 ok, skal ta en prat med han jeg. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 :oops: Han sa han lot maskina være på til skjermen slo seg av og trodde det var ventemodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå