nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Kan jeg laste nd filer mens dataen står på ventemodus? En venn av mg som har dell kan gjøre det men det kan ikke jeg. KAn noen si mg om jg kan gjøre noe med d? Takk til alle som svarer (fornuftig) :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 det står så fint i hjelp og støtte delen i XP: ventemodus: en tilstand der datamaskinen bruker mindre strøm enn når den er inaktiv, men fremdeles er klar til bruk. Når datamaskinen er i ventemodus, lagres ikke informasjon i minnet på harddisken. Hvis det oppstår et strømbrudd, går informasjonen i minnet tapt. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Ja ja smarten. Men hvordan kan en jg kjenner gjøre det da(som også har xp)? Finnes det noen måter på xp som gjør at jg kan la maskinen 'hvile' mens den laster nd? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja ja smarten. Men hvordan kan en jg kjenner gjøre det da(som også har xp)? Finnes det noen måter på xp som gjør at jg kan la maskinen 'hvile' mens den laster nd? det eneste jeg vet om som du kan gjøre er å slå av skjermen, høytalere og andre ting som du ikke trenger å la det hele gå som det vil... at noen greier i laste ned mens man har maskinen i ventemodus finner jeg MEGET merkelig, siden alt bare opprettholdes og ikke bearbeides Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja ja smarten. Men hvordan kan en jg kjenner gjøre det da(som også har xp)? Finnes det noen måter på xp som gjør at jg kan la maskinen 'hvile' mens den laster nd? På grunn av at de har lagt til noe spesielt på hans system? Det samme hadde eg på min med win95 og en spesial laget opprettings plate for min gammle sliter av en ibm. Da eg la inn Win95 engelsk mistet eg den funksjonen. Skjønner du det nå?? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 merkelig....tusen takk ellers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå