Capa Barsavi Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei! Som sagt så skal jeg bli kvitt min 17" Laptop. Skal bygge meg stasjonær og da trenger jeg ikke en så "karftig" bærbar, så jeg skal skaffe meg en billig 15" istdet. SÅ! Aceren har: AMD Turion 64 x2 (1,6 GHz, 2x512KB L2 cache) 17" WXGA LCD 128(?) MB NVIDIA GeForce Go 7300 m/Turbocache 1GB DDR2 SODIMM (?) Supports dual channel 120GB HDD Nettverkskort (802.11 b/g) Wireless LAN Tar fint Cs 1.6 og CZ på fullt med feks iTunes og msn/xfire i bakgrunnen... forsåvidt mye brukt. Kjøpt desember 2006, Kr 9 000 så hva er en grei pris for denne?? Har ikke tenkt å selge for mindre enn ca 4800 med flott pc-væske. Og er ganske sikker på at hvis noen får den for det gjør de et sykt kupp. Så, pris på den med bæreveske for 17" med plass til litt dokumenter, mus, nettverkskabel/lader. Alt utstyr den ble levert med følger med bortsett fra den ytterste boksen... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du skall ikke se bort ifra att du kan få solgt den for runt 6000. Jeg mener den er verdt det. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Du skall ikke se bort ifra att du kan få solgt den for runt 6000.Jeg mener den er verdt det. 9436111[/snapback] Ja hadde en følelse av at den prisen jeg hadde satt var veldig lav... Men skal hørre på skolen i dag har et par interesserte der også så får se Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Slenger på ett nytt spørsmål i denne tråden jeg. Gidder ikke å lage ny. Men appropo den maskinen jeg har planer om å bygge... Vil en gammel crt-skjerm funke på den?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jupp, sannsyneligvis vil den det. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Slenger på ett nytt spørsmål i denne tråden jeg. Gidder ikke å lage ny. Men appropo den maskinen jeg har planer om å bygge... Vil en gammel crt-skjerm funke på den?? 9436558[/snapback] De fleste skjermkort som kommer med 2 DVI-kontakter ha også medfølgende DVI>VGA-omformer. Hvis det ikke følger med, koster det ikke mye å kjøpe. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 ok, salget er nesten i boks nå, Han er vertfall veldig interessert Men er det noen som hvet om det går ann og oppgradere RAM en på den til f.eks 2Gb? OG når det er dualcahnnel så ER det to minneslots? Men vil gjerne ha flere prisforslag.... Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ingen flere som gidder å slenge inn en pris? Vet heg er utolmodig, men han vil gjerne ha prisen snrt... Har tenkt å gi han tilbudet 5500 for pc og 5700 for pc, med veske.... Han er fortrsatt interessert og skal tenke på det til mandag. I mellomtida har jeg sett litt etter ny pc. fåreløpig er jeg interessert i denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...264&WT.svl=Link Får jeg noe bedre pc for dene prisen. eneste kravene er at den skal kunne ta cs 1.6 og cz på høyeste grafikksettings om mulig. er dette et bra alternativ eller vet dere om noe bedre til samme pris?? Endret 6. september 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå