Maerl1d Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Alo! Skal ha meg en skjermkort til min stasjonære, skal ikke være så dyrt. Jeg bruker PCen mest til surfing på nett. Men av og til tar jeg et par runder i CS (1.6 og Source) og av og til litt i et MMORPG (gratis) kalt Flyff (enkel grafikk, rundt Wow). Jeg jobber også litt i Photoshop. Har noen noe å anbefale? Som sagt, jeg har ikke tenkt å legge mye penger i dette... Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 8600 eller noe..? Ta deg en titt i prisguiden. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 "Ikke så mye penger" er jo et luftig begrep. For noen kan det bety 300,- og for andre kan det bety 3000,-. Hvor mye vil du bruke? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Rundt 500 tenker jeg meg... Siden jeg ikke er noen hardcore spiller, vet jeg ikke om jeg trenger noe mer. Men jeg har ingen aning om hva du får for 500 heller... Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men jeg har ingen aning om hva du får for 500 heller... 9438626[/snapback] Se i prisguiden da..? La jo link i 1. posten..? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vil gjerne ha anbefalinger, på prisguide er det bare anmeldelser og slikt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå