lockdog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Heisan. Flytta på studenthybel hvor jeg må koble meg til skolens vpn-server for å få nett. Dette funker i og for seg helt fint, untatt at vpnklienten (Cisco VPN Client) sperrer for lokalt nettverk. Jeg har prøvd ut lit forskjellige løsninger for å løse problemet, men ikke fått det til. Det virker som "Allow local lan access" funksjonen ikke fungerer. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har nå funnet ut hvordan jeg får åpnet for lokalt nettverk, ved å koble til i reckless-mode. Men dette åpner kun for lokalt nettverk på samme nettverkskort som vpn-tilkoblingen. Jeg ønsker å ha et eget lokalt nettverk til pc, laptop og xbox som mediacenter, og har eget netverkskort til dette, men disse blir sperret av vpn-klienten. Samme gjelder trådløskortet. Noen som vet hvordan jeg får et vpn-nettverk og et lokalt nettverk inn på samme pc? Hadde vært veldig taknemmelig for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå