StianGran Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei... Har akkurat fått meg en ny IFL90, men har et par problemer. Jeg kjører med Vista 32 og når jeg ser i Enhetsbehandling står det under Andre Enheter at jeg har en Ukjent enhet. Har installert alt jeg kan tenke meg at det er, men det står fortsatt der?? Neste problem er at de to knappene for "Hurtig lading" og Power USB" fungerer ikke. Har ikke klart å finne noen drivere for disse. Så siste problem er kamera, mener jeg har instalert drivere og greier, trenger man et eget program for å bruke kameraet? Det blei endel spørsmål på en gang, men håper noen kan hjelpe meg Endret 5. september 2007 av Poppy^ Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Iallefall for webcamet bruker du programmet som heter Smart Meeting. Det ligger på cd-en. Jeg har helle ikke fått de 2 knappene til å fungere, men komme aldri til å bruke de så jeg bryr meg ikke... -sondre Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Takk takk... Kameraet funka hvertfall. Bare "Hurtig Lading" "Power USB" og den "Ukjente Enheten" igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå