V_B Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hei. Fant ikke ut hvor jeg kunne post dette spørsmålet, så tok det her. Forum oppsettet mitt har forandret seg, og det er tålig irriterende. Før så stod alle postene etterhverandre nedover, men nå er det "grener" nedover slik at jeg må trykke på posten for å se hva som står der (om det var forståelig forklart). Det er kun på min pc oppsettet er slik. Jobb pc`en har det gode gamle vanelige oppsettet. På forhånd takk Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Kan prøve å sjekke om du har valgt trådet istedetfor standard... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Dette er sikkert et sinnsykt dumt spørsmål, men hvor sjekker jeg det ? -_- Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Når du er inne på et emne så står det på samme linje som emnetittelen, helt til høyre. Står "Trådet" "Standard" "Lineær" Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Åh, nå var du reddningen ! Tusen takk for hjelpa =D Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Bare hyggelig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg