h00v3r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, jeg skulle gjerne hatt et enkelt hjemmeside program. Jeg orker ikke sette meg inn i HTML, CSS, photoshop osv nå. Så jeg lurte på om det er et enkelt program jeg kan bruke for å lage en hjemmeside? Det burde være et program jeg kan sette inn templates, og slik at den kan se nogenlunde "proff" ut. Helst gratis hvis det er mulig Takker for svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Flytter denne til Webdesign, HTML og CSS. Har ingenting med programmering å gjøre, hvis du skal ha et program til å gjøre jobben for deg, for å lage en vanlig hjemmeside. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 - FrontPage fra MS - DreamWeaver fra Adobe Eller - Notatblokk som er integrert i Windows. Der har du jo tre alternativer.. Ellers saa har du jo piczo sider osv.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om sida ser proff ut har mer med deg å gjøre enn med programmet. Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Notepad2 er fin. Gratis og ,med mange av de samme funksjonene som i Dreamweaver. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Notepad2 er fin. Gratis og ,med mange av de samme funksjonene som i Dreamweaver. Ikke ta for hardt i, nå. Som ren kodeeditor er den veldig OK, men DW har mange flere funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå