Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hårfjerningskrem til bruk "nedentil"

kaka

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en søster og med dette medfører det hårfjerningsprodukter som ligger strødd utover hele badet. Det jeg lurte på er: Jeg synes det er et helvete å barbere balla og resten av greiene med barberhøvel, eller noe som helst annet barber utstyr, er det mulig å bruke noe a lá Veet, eller noen av de andre hårfjerningsproduktene "nedentil"?

For å vri litt på kvisten så har jeg nå prøvd det, men det var før jeg så at det sto på embalasjen at den kremen ikke skal brukes nedentil, men regner med at denne etiketten er beregnet på kvinner(?), ettersom de tross alt har et litt mer "åpent" underliv enn oss gutta. Noen som vet om bruk av disse kremene "nedentil" kan gjøre deg steril eller noe?

Som en avslutning må jeg bare si; Helsike så bra den kremen funket! Glatt som bare det, uten noen irritasjon/nupper eller lignende :thumbup:

Jeg prøvde den "maks 3 minutter" Veet-en. Så lenge denne ikke utgjør noen kjent fare eller noe på kronjuvelene, så er dette noe som virkelig bør prøves!

Endret av kaka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har en søster og med dette medfører det hårfjerningsprodukter som ligger strødd utover hele badet. Det jeg lurte på er: Jeg synes det er et helvete å barbere balla og resten av greiene med barberhøvel, eller noe som helst annet barber utstyr, er det mulig å bruke noe a lá Veet, eller noen av de andre hårfjerningsproduktene "nedentil"?

For å vri litt på kvisten så har jeg nå prøvd det, men det var før jeg så at det sto på embalasjen at den kremen ikke skal brukes nedentil, men regner med at denne etiketten er beregnet på kvinner(?), ettersom de tross alt har et litt mer "åpent" underliv enn oss gutta.  Noen som vet om bruk av disse kremene "nedentil" kan gjøre deg steril eller noe?

Som en avslutning må jeg bare si; Helsike så bra den kremen funket! Glatt som bare det, uten noen irritasjon/nupper eller lignende  :thumbup:

Jeg prøvde den "maks 3 minutter" Veet-en. Så lenge denne ikke utgjør noen kjent fare eller noe på kronjuvelene, så er dette noe som virkelig bør prøves!

9434710[/snapback]

Tja, vet ikke hvor bra det er i lengden. Men du kan klippe ned alt og så vokse da. Holder mye lenger enn barbering, som gir stikking og kløe :p Litt mer pain kanskje .. spørs hvor mann du er!

Lenke til kommentar
Vil det ikke klø når det vokser ut igjen uansett?

9434967[/snapback]

Nei, ikke om du fjerner håra fullstendig. Det gjør det derimot om du bare barberer vekk. Du får ikke et like smooth resultat.

9435029[/snapback]

Det som er så greit når du har en søster er at hun har ALT av sånn hårfjerningsgreier, så man kan bare trikse og mikse så mye man vil på hennes regning :w00t:

Jeg prøvde en sånn voks-stripe en gang. Klippet ikke ned eller noe først, for jeg hadde egentlig ikke noe god greie på hvordan dette skulle gjøres. Så varmet den voks-stripen ved å gnikke den mellom hendene. Festet den på hårene og dradde til ..... men det som skjedde var at voksen hadde fått et så helsikes godt feste at den ville ikke av. Til slutt tok jeg tak med begge hender og dradde alt jeg hadde - da løsnet den. Fy f*** så sykt vondt det gjorde. Trodde nesten at jeg hadde røsket ut tarmer og alt som ligger under huden i mellomgulvet :p

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Nei den utgjør ingen fare for pungen (som er kjent det er). Men anbefaler ikke å ta den på selve hodet

Velkommen til en verden av glatt pung.

Lenke til kommentar

Nei den utgjør ingen fare for pungen (som er kjent det er). Men anbefaler ikke å ta den på selve hodet

Velkommen til en verden av glatt pung.

Sorry altså, men har du hår på glansen?!?!?!?!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...