PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Topic sier vel det meste, jeg synes dette er teit, kunne godt betalt en liten penge for det istedet for at vi ikke får det i heletatt. Dette hadde bare vært morro å ha for showoff! Linkey Deres meninger? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det er teit. Vil ha sånn jeg og. Hadde vært fett! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bare synd jeg skifter gamertag relativt ofte. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha? For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"? Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med. Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var Diamond Card fikset Kommer i posten om noen få dager. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg gidder ikke å lese.. Hva er det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var Diamond Card fikset Kommer i posten om noen få dager. 9437312[/snapback] Når ble Porsgrunn i USA? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var Diamond Card fikset Kommer i posten om noen få dager. 9437312[/snapback] Når ble Porsgrunn i USA? 9437566[/snapback] Det har sine fordeler å ha amerikansk familie Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lucky bastard. Jeg prøvde å bestille et, ved å skrive Norway foran adressen, får se om det går. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha? For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"? Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med. Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja 9436754[/snapback] ÅNEIJJ! Mitt sosiale liv er borte! ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lucky bastard. Jeg prøvde å bestille et, ved å skrive Norway foran adressen, får se om det går. 9439410[/snapback] Si ifra isåfall. Hva er vel kulere enn og gå til en tjei og bare "vil du se diamant-kortet mitt?". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, "sjekk her'a". xD Hadde likevel vært fett å ha et sånt kort, skulle ikke akkurat flasha det rundt til alle, men likevel tøft. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da bestile jeg ett jeg også. Var bare litt usikker på hva jeg skulle ta på "State" så jeg gikk for AK. I den øverste adresselinja skrev jeg "(Norway, Telemark) *********** **". Da var det bare og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det har sine fordeler å ha amerikansk familie 9439340[/snapback] Kortet er jo ganske så ubrukelig her i Norge uansett da... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det har sine fordeler å ha amerikansk familie 9439340[/snapback] Kortet er jo ganske så ubrukelig her i Norge uansett da... 9440733[/snapback] Men når jeg er ofte i statene så kan jeg likegjerne ha det. Gir en del gode bonuser. Men mest av alt så er det artig å ha det da, med gamertaget og alt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men når jeg er ofte i statene så kan jeg likegjerne ha det. Gir en del gode bonuser. Men mest av alt så er det artig å ha det da, med gamertaget og alt. 9441588[/snapback] Da er jeg med Kanskje jeg skal ta en tur til mine amerikanske slektninger også? :!: Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha? For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"? Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med. Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja 9436754[/snapback] Det der er bare usakelig, jeg sa ikke at jeg skulle ha det for show off, jeg sa det hadde vært moro å ha. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vil ha jeg også si ifra om det funker da Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Usaklig ? Hvordan kan du si at det er usaklig? Dette er da ett forum hvor det er meningen å kunne si sin mening om hva nettopp jeg syns om ett slikt produkt! Å jeg mener dette er noe #¤"#¤ tull! Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Usaklig ? Hvordan kan du si at det er usaklig? Dette er da ett forum hvor det er meningen å kunne si sin mening om hva nettopp jeg syns om ett slikt produkt! Å jeg mener dette er noe #¤"#¤ tull! 9470775[/snapback] Du påstår at alle som vil ha det der er geeks, derfor er dette usaklig, det har ingenting med topic å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå