-Jungeldyret Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Var litt usikker hvor jeg skulle poste dette, så jeg postet det her. Men postet også en link hit i leksehjelp-forumet. Hei, jeg har en oppgave i kunst og håndtverk på skolen der jeg skal lage et bilde som dekor til en slags bæreveske. Denen "vesken" skal henge på siden av pulten i timene, og vi skal ha skolebøker i den. Jeg har laget et bilde, men vet ikke hvilket slagord/motto jeg skal ha på det. Noen forslag? Det er meningen at bilde skal ligne på meg, og skriften under de to figurene skal være annerledes. Jeg kan også forandre til monday/friday, i stedet for mandag/fredag. EDIT: Har også laget et forslag med et motto/slagord, men jeg vet ikke om det ble noe bra. Var det eneste jeg kom på i farta; "2ql4sql/2cool4school".southpark_man_fre1.bmpProdukt_ferdig.bmp Endret 6. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 2 liv (skole/fritid) skole vs fritid I hate mondays Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) "I hate mondays" likte jeg. Men jeg synes ikke det er et motto/slagord. Flere innspill tas i mot med takk. EDIT: Må ha bildet ferdig til fredag, så tar i mot alle forslag med STOR takk. Endret 5. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Hva synes dere om "Hey teacher, leave us kids alone!"? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg er ferdig, og hvis noen vil se resultatet er det her. Den øverste skal være på baksiden, den nederste på framsiden. Endret 6. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor han han ikke sekken på seg tirsdag og torsdag? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Egentlig ingen spesiell grunn, synes bare at det var litt bedre med litt forskjell på de. EDIT: Men du skjønner resten? Mandag er tung, tirsdag har man vent seg til det, onsdag begynner man å bli litt lei, torsdag føler man seg som en fange og vil bare ha fri, mens på fredag er alt glemt siden det er helg! Endret 6. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Joda, forstod alt det, men en ting jeg lurte på er slagordet "Hey teachers, leave us kids alone!", alt for oppbrukt pink floyd linje. Ta heller noe orginalt som: "Why dont we dont skip the other three days?" Så kan du ta det første bildet på bystkassa, så det andre bildet under der, sant skal sies, da trenger du et bilde på ryggen, men det er ikke noe problem å finne. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Mm, takk for engasjement og tips. Men det er ikke til en genser, det er til en slags veske som vi skal ha hengende på siden av pulten, når vi er på skolen. Men jeg måtte gjøre det ferdig på skolen i dag, og foreløpig har vi bare nok ark til at jeg kan ha et bilde. Så jeg valgte det nederste av de to jeg postet over her. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Men det er ikke til en genser, det er til en slags veske som vi skal ha hengende på siden av pulten, når vi er på skolen. Og dette er til alle sammen i klassen? Frivilling? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er ferdig, og hvis noen vil se resultatet er det her. Den øverste skal være på baksiden, den nederste på framsiden. 9441604[/snapback] Hvordan fikk du tak i de bildene? Figurene lizzom? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er ferdig, og hvis noen vil se resultatet er det her. Den øverste skal være på baksiden, den nederste på framsiden. 9441604[/snapback] Hvordan fikk du tak i de bildene? Figurene lizzom? 9448262[/snapback] Tipper det er south park character maker programmet. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Men det er ikke til en genser, det er til en slags veske som vi skal ha hengende på siden av pulten, når vi er på skolen. Og dette er til alle sammen i klassen? Frivilling? 9446342[/snapback] Alle har i oppgave å lage sin egen, personlige veske. I kunst og håndtverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå