Gå til innhold

Noe som likner Gran Turismo 4?


endrebjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gutten kan vel kjøpe seg ein x360 vel..:)

 

det virker på trådstarter att du ønsker eit skikkelig bilspill med skaplige kjøreegenskaper og realisme med tanke på fysikk og trimming..

 

den typen realisme har ikkje ps2 prosseseringskraft til dessverre..

 

det geniale med forza 2 er fysikken i bøtter av spann..real time målingane av dekktrykk, varme, fjøringer, bremser, akselerasjon, downforce...++

 

alt blir målt mens du kjører og endrer du på bilens spesifikasjoner så merker du det med en gang under kjøring..

 

det komplette bilspill nesten..sikkert noko som kunne vore bedre der og..men det klarer ikkje eg og komme på..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Ja. For det blir vel bare 5-6000 kr for PS3 og 1000 kr for GT5 (non-Prologue). :roll:

9434984[/snapback]

 

 

ehh nei, Ikkje viss du bestille fra VGP! :p 4-500 kr tollfritt :tease:

9435226[/snapback]

 

Me wants PS3 + GT5 for 4-500 kr tollfritt fra VGP :ph34r:

9435857[/snapback]

 

 

hehe sorry mac, leste feil, men du får billig PS3 fra VGP jah :dribble:

Lenke til kommentar
gutten kan vel kjøpe seg ein x360 vel..:)

det virker på trådstarter att du ønsker eit skikkelig bilspill med skaplige kjøreegenskaper og realisme med tanke på fysikk og trimming..

den typen realisme har ikkje ps2 prosseseringskraft til dessverre..

det geniale med forza 2 er fysikken i bøtter av spann..real time målingane av dekktrykk, varme, fjøringer, bremser, akselerasjon, downforce...++

alt blir målt mens du kjører og endrer du på bilens spesifikasjoner så merker du det med en gang under kjøring..

det komplette bilspill nesten..sikkert noko som kunne vore bedre der og..men det klarer ikkje eg og komme på..;)

9435816[/snapback]

Forza Motorsport høres genialt ut, hadde det bare vært til PS2.

Det trenger ikke å være sånn super-ultra-mega-fysikk (GT4 holder), så lenge jeg får litt variasjon i forhold til GT4.

Lenke til kommentar
Enthusia er vel det nærmeste man kommer GT på PS2.

 

Men anbefaler en titt på Forza 2.

9440726[/snapback]

Hva er det egentlig du er ute etter?

9440746[/snapback]

 

I all verden? Jeg var da for faen ikke den første til å anbefale Forza i denne tråden! Trådstarter sa jo også at han fant spillet interessant.

 

Les tråden du.

 

Og jeg anbefalte faktisk Enthusia, et PS2 spill og det klart beste forslaget hittil i tråden.

 

Skjerp deg. Skulle tro hver forum del var en religiøs kult hvor man ikke kan nevne noe som ikke er Sony/MS/Nintendo. Latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...