dTd Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hallo =) jeg lurte først og fremst på dette: det har seg sånn at jeg er født i polen men har bodd mesteparten av live mitt i norge, derfor har jeg både polsk og norsk statsborgerskap, så jeg lurer på hvordan det vil være for meg å dra ned til polen å kjøpe meg en bil som er registrert på polske skilpter her i norge? så har jeg et spm til: det koster jo en del å importere en bil til norge, men er det sånn at viss man bor i utlandet i 2 år så kan man få den med seg gratis inn til norge? mener noen sa noe slikt en gang,, men det er leeenge siden... jeg tenkte hovedsakelig på en litt eldre bil til rundt 15-20k da,, sånn ca 85-95 mod om det skulle ha noe å si... Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du kan ikke få med deg bilen avgiftsfritt uansett hvor lenge du har bodd i utlandet. Ordningen med flyttebil tok slutt for noen år siden. Så lenge du er bosatt i Norge så må bilen fortolles inn for å kunne kjøres her. Kalkulator for å regne ut avgifter finner du på toll.no Endret 5. september 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 jaja,, det var litt kjipt,, takk for svaret =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå