Patience Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei ærede medlemmer Trenger hjelp av dere til å finne en dvdbrenner av typen slot-in som passer til vanlig stasjonær pc. Vanligvis finner man disse "slimline"-slot-in-brennerne som er beregnet til bærbare. Men ikke til stasjonære pc'er. Vet noen av dere av et sted hvor jeg kan bestille en slik? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=16044 Etter å ha kastet et blikk på siden jeg linket til ser jeg at produktet er utgått, beklager. Den ligger også i prisguiden, men ingen ser ut til å ha den. Ellers er jo dette en mulighet. Endret 5. september 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ellers er jo dette en mulighet. 9435764[/snapback] Den var stilig! Men hvordan blir tilkoblingene bak på denne i en stasjonær pc? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg fatter det ikke. KAN altså ikke finne en eneste en slot-in-dvd-brenner i dette langstrakte land.. Er det mulig?? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lurer på om ikke grunnen er at det blir mye drit som følger med inn i spilleren som tilslutt dreper den. Bare en tanke. "Kostene" foran er vel ikke super effektive til å fjerne møkk og skitt (partikler) fra platene før de settes inn. Kan det ha noe med det å gjøre? Alikevel finnes jo slotin på bærbare... merkelig. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 NJåja, tipper det er PRISEN som dreper. ER tross alt ca 7-800 kr i diff Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Må være prisen som spiller inn, det er jo dette som brukes i alle CD-spillere for bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå