Instict Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har nå fått en vista maskin plassert i fanget, som noen mente jeg måtte fikse Selv har jeg egentlig aldri vært borti vista, men første jeg la merke til var at hele maskina var på Dansk, og ting jeg har lagt inn på denne før, er borte. Virker nesten som den er satt tilbake et hakk, jeg vet ikke hva som er blitt gjort. Mine danskkunskaper er heller ikke så veldig gode. Har prøvd å gå inn på kontrollpanel, og skiftet språk. Til norsk, polsk osv. Men alt er fortsatt dansk. -Instict Endret 5. september 2007 av Instict Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Om du har vista ultimate kan du via win update få norsk språk.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Om du har vista ultimate kan du via win update få norsk språk.. 9434313[/snapback] Er vista basic ser det ut til. Det er ikke mulig å laste ned en språkpakke til denne? Jeg har prøvd å skifte region og språk, men alt blir dansk. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Region og språk angir bare inputdata fra tastaturet, formater på klokkeslett og tall osv... dette endrer ikke selve språket i operativsystemet. Med Vista Basic får du ikke lastet ned språkpakker fra Windows update. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sannsynligvis ble det valgt feil språk når maskinen ble startet for første gang. Så vidt jeg har skjønt kan det bli et herk å få gjort om på, du kan jo prøve å legge inn Vista på nytt og satse på at språkvalget dukker opp på nytt. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Etter mye frem og tilbake, så fant jeg heller frem igjen vista cd'en, og reinstallerte maskina. Kan hende noe slikt har hendt før jeg fikk maskina i fanget, siden den ligna endel på en "fersk" installasjon. Tusen takk for respons, men jeg tok den enkle metoden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå