Tomle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bestilte IP24 abbonement i mars 2005 og min og de fleste kunders oppfatning var at adapteret det kjøpte vi for 709,- eller mer. Var ingen ting som tilsa at det leies på web-sidene eller i prislistene til IP24. Sa opp mitt abbonement der for et halvt år siden eller så. Har nå fått et brev/purring fra briiz om å sende inn adapteret men av prinsipp så er jeg ikke så lysten på det.. Siden forumet til IP24 ikke eksisterer lenger lurer jeg på om det er flere her som har vært i samme situasjon med IP24? Det var mye diskusjoner i forumet til ip24 rundt dette. Er omtaler i avtalevilkårene som "Ved oppsigelse er Kunden ansvarlig for å tilbakelevere alt telefoniutstyr mottatt fra IP24. Ved tilbakelevering av utstyr skal dette være i den stand det var ved levering." Men når du oppfatter som om du kjøper noe så antar du at dette gjelder andre forhold. I prislisten stod det bare slik: *** Utstyrspriser Adapter, 1-ports med QoS 709,- Info Adapter, 2-ports med QoS 1.069,- Info Adapter, 4-ports med QoS 1.724,- Info IP-telefon 979,- Info *** Tips eller erfaringer? Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 En liten bump i tilfelle det finnes noen eks IP24 kunder her i samme situasjon. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om de skal ha tilbake adapteret så kan jo du kreve pengene tilbake for adapteret "du kjøpte". Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg var kunde hos IP24 for ca 2 år siden. Jeg også trodde jeg kjøpte adapteret helt til jeg sendte en mail og spurte (husker ikke hvorfor jeg tenkte på det), fikk beskjed om at prisene på adapterene var engangs leiepriser. Heldighvis hadde jeg såvidt angrefrist igjen og benyttet meg av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå