victurus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei! Har satt opp en maskin og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å pimpe opp maskina? finner ikke noe hensiktsmessig å bytte ut, men kan godt svi av en 2-3 k til om det er noe fornuftig jeg kan utbedre. Synspunkter? Victurus! *edit: leif.. Endret 5. september 2007 av victurus Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva med å kjøpe 8800GTx istedet for GTS da ? Koster 2000 kr mer. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg valgte faktisk GTX først, men føler ikke at den er verd 2000. Vil ikke utbedre bare for å slenge ut penger, men kan svi av dersom det er noe som kan være hensiktmessig å utbedre. Victurus! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 du kan jo eventuelt kjøpe noen nye vifter og kjølere pluss viftestyring! Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ett 8800 GTS 320 kort til for å få mer "pimp", jeg mener SLI. Og kanskje slå til med en 500Gb HD til. 1T høres og ser bedre ut. (Kjøpe til harddisk kjølere som da kan ha i 5.25" driven for å studere hastighet og varme.) Ellers for å pimpe opp marskina, kan du jo henge opp ei lita diskokule som det er en laser som lyser på og snurrer rundt i marskina di. Andre katoder og neonlys. Og gadgets, som: Snusholder, askebeger, koppholder og evt sånn 12v Sigaretttenner. GLHF av pimping av your machine. Tronsn Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Snusholder, askebeger, koppholder og evt sånn 12v Sigaretttenner. 9438602[/snapback] Veit at dette er OT, men det der hørtes helt ubegripelig usunt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå