EC Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Vårt første gullkorn: Hadde ikke hun silikonpupper? taper... Så sånt ut ja, uorginale meierier er bare bøff. Skal være ekte saker uten noe juks. Utvalgt av: Vidar Fagerjord Årsak: Beste betegnelsen på pupper med silikoninnlegg jeg har sett! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Fin betegnelse jah Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Kjetil fikk sagt det der ja Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nå tenker jeg Luraen er fornøyd med seg selv. (godt sagt, for all del) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ikke ta meg for å være pirkete her (noe som jeg alt for ofte er...), men er ikke meierier plassen der melken sendes etter at melken er "tappet"? Det korrekte utsagnet skulle jo da vært: "Så sånt ut ja' date=' uorginale jur er bare bøff. Skal være ekte saker uten noe juks."[/quote']__________________ Nei ærlig talt - godt sagt (**** og, finnes jo ikke noen "thumbsup"-smilie her jo) - uansett: Two Thumbs Up (wish I had more) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det korrekte utsagnet skulle jo da vært: "Så sånt ut ja, uorginale jur er bare bøff. Skal være ekte saker uten noe juks." Nuvel, kjært barn har menge navn. 1 Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tja, et stk. gullkorn på over 7000 innlegg er ok. Er det ikke? Men det var bra sagt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Minner om at gullkorn skal sendes til en moderator. Enten via PM eller på mail. HUSK Å QUOTE GULLET! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 silikonpupper er som alkoholfri øl, det smaker godt men du vet det ikke er ekte! Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 silikonpupper er som alkoholfri øl, det smaker godt men du vet det ikke er ekte! Åh, hva vet du om det... Silikonpupper er DIGG! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg kjenner ingen forskjell på silikon og orginaler... (om det ikke overdrives da eller er synlige arr.) Men må si meg enig i den psykologiske faktoren. Ordet "Ekte" gir meg en bedre følelse enn ordet "falske". Til dere jenter med falske airbag'er: Dere trenger ikke _fortelle_ at de er falske.. men om du har ekte så fortell gjerne at de er det. Lenke til kommentar
Degos Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 alkoholfri øl smaker da ikke godt... Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg kjenner ingen forskjell på silikon og orginaler... (om det ikke overdrives da eller er synlige arr.) Men må si meg enig i den psykologiske faktoren. Ordet "Ekte" gir meg en bedre følelse enn ordet "falske". Til dere jenter med falske airbag'er: Dere trenger ikke _fortelle_ at de er falske.. men om du har ekte så fortell gjerne at de er det. Lenge siden du har tatt på noen, eller bare prøvd en sort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå