Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er de gode? (filmene mener jeg) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nja...Er som sagt gamle og det virker som om man lærer litt sånn høflig japansk, men utifra så mye/lite som jeg har sett så viker det som om de er ganske greie. Man lærer sånn grunnleggende ting og enkle setninger og sånt. "Let`s learn japanese" heter de og jeg fant de på torrentz.Du kan jo se en Ep(20-25min) eller to og se for deg selv. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Thank you! Er litt sleptisk til "gammeldags" høflig versjon når man lærer språk, men når det gjelder japansk kan man ikke være høflig nok, eller hva? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hehe...stemmer det. Men si meg hva du synes om de hvis du skal sjekke det ut da. Bare post det her eller noe. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hey, du kan aldri være høflig nok når du snakker med fremmede! Når de blir venner, derimot, vil det frustrere dem om du serverer "keigo". Men siden du er en "gaijin" tilgir de deg nok ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja.. det er det som er.. at man lærer veldig høflige ting som man ikke hører mange andre steder enn akkuratt på den cden.. kjipt men... den er bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå