Gå til innhold

Midlertidig jobb - for hvilket firma?


johanf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer sterkt å flytte på meg og for å komme raskt igang tenkte jeg å kanskje registrere meg for et vikarbyrå-ting sak, som f.eks. Adecco, ElanIT et al.

 

Er det noen som har erfaring fra sånne typer firmaer og jobber og kan anbefale ett før et annet?

9433826[/snapback]

 

Vikar1. Spør etter Sonja Svendsen. Jeg fikk spennende oppdrag og svært hyggelig behandling der. Ryddig og realt.

Lenke til kommentar

Har jobbet gjennom tre forskjellige bemanningsbyråer. Tror det spørs mer på hvem som blir din kontaktperson i det bemanningsbyrået du velger. Jeg må si jeg har foretrukket mine kvinnelige kontaktpersoner.

 

Eksempel: En kar var alltid opptatt. Tok sjelden telefonen. Har sagt han skulle se etter nye stillinger til meg når det var aktuelt, men ikke rapportert tilbake. Glemte å sende attest flere ganger. En annen skjelte meg ut i mitt første oppgrag da jeg avsluttet oppgraget tidlig, ettersom han jeg erstattet var tilbake i jobb og det var lite å gjøre. Han fikk sannsynligvis provisjon for å ha meg der, hehe.

 

Har et inntrykk av at kvinnfolk lytter mer til hva du sier og faktisk jobber for å finne en stilling som passer deg. Mannfolk vil kaste deg inn i en jobb så fort som mulig til lavest kostnad. Men jeg har jo ikke all verdens erfaring da jeg kan telle på to hender de jeg har hatt med å gjøre, og det kan jo være det er meg det er noe galt med :)

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar
Takker for tilbakemelding! :)

 

Jeg glemte å si at dette gjaldt Oslo, men vet ikke hvor mye det har å si... ;)

9434163[/snapback]

 

Xtra personell trenger folk så vidt jeg vet.

De er ganske koselige og følger opp sine ansatte

jeg fikk en god kick-start av ett lignende byrå.

ett lite tips: hvis du har sikkerhetserklæring fra f.eks førstegangstjenesten, ta dette med på CV`n, det kan telle en god del

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å flytte på meg og for å komme raskt igang tenkte jeg å kanskje registrere meg for et vikarbyrå-ting sak, som f.eks. Adecco, ElanIT et al.

 

Er det noen som har erfaring fra sånne typer firmaer og jobber og kan anbefale ett før et annet?

9433826[/snapback]

 

Jeg har jobbet for Elan It og er kjempefornøyd med både lønnsbetingelser og oppfølgingen jeg har fått. I tillegg så er det en veldig sosial gjeng som tar vare på sine vikarer. Absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...