Supah-Mouse Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Noen å anbefale? Har sett på noen fra Senheiser men aner ikke hva som finnes av trådløse hodetelefoner der ute. Kriterier: god lyd og bass. Angående pris så går jeg ikke over 1000 kr med mindre det helt nødvendig Endret 5. september 2007 av Klovnefisken Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 hva skal du bruke de til? sitte i sofan tre meter fra steron å nyge musikk? eller feks benytte A2DP oppmot en mobiltelefon eller lignende? Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg skal bruke de til å høre på musikk, se filmer og spilling. Jeg har egentlig bestemt for en av to modeller fra Senheiser, vet bare ikke hvilken jeg skal velge enda... Du har Senheiser RS 120 og Senheiser RS 45. RS 45 er litt dyrere, men rent bortsett fra designet har jeg ikke peiling på hvor stor forskjellen er på lydkvalitet. Noen som vet? Endret 5. september 2007 av Klovnefisken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 jeg har et Jabra BT620s som går på A2DP (stero bluetooth) og fungerer fett med feks mobiltelefon, og med PCn vist du ikke har microsoft-drivere, men tredjeparts programmvare som feks toshiba bluetooth stack. men disse er da ment for portabelt bruk, og sikkert lite relevant for deg. er til salgs da svært lite brukt. Hør på avforum.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Har RS130 selv, koster rundt 800 kr på cdon.com... ville nok ikke gått så langt ned som rs120, er ganske mye bedre det her (prøvde dem hos hifiklubben, men der er prisen latterlig høy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå