Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

skjermproblemer med ny PC

Anbefalte innlegg

Hei,

har akkurat fått min nye PC (bestillt fra Komplett). Dessverre har jeg et lite problem, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med :)

PCn var ferdigbygd, så jeg bare koblet til strømkabelen og skjermen til PCn. Men når jeg skulle starte den opp forble skjermen svart. ("no signal").

Skjermen hadde jeg fra før, og til den har jeg to kabler; en som har blå tilkobling og en med hvit. (Hvis det hjelper)

Alle vifter og sånn fungerer også.

Er ingen ekspert når det kommer til PCer, så er litt usikker på hva som kan være problemet. Er litt desperat etter å teste ut den nye PCn, så hadde vært fint med noen raske forslag. hehe :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

har akkurat fått min nye PC (bestillt fra Komplett). Dessverre har jeg et lite problem, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med  :) 

PCn var ferdigbygd, så jeg bare koblet til strømkabelen og skjermen til PCn. Men når jeg skulle starte den opp forble skjermen svart. ("no signal").

Skjermen hadde jeg fra før, og til den har jeg to kabler; en som har blå tilkobling og en med hvit. (Hvis det hjelper)

Alle vifter og sånn fungerer også.

Er ingen ekspert når det kommer til PCer, så er litt usikker på hva som kan være problemet. Er litt desperat etter å teste ut den nye PCn, så hadde vært fint med noen raske forslag. hehe  :innocent:

9433553[/snapback]

Den blå er ein analog kabel, blå på skjerkortet og blå kontakt på skjermen.

Den kvite er ein dvi kontakt og må kobles med ein spesiell kabel med kvit kontakt på skjermkort og kvit kontakt på skjerm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...