krrza Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, har akkurat fått min nye PC (bestillt fra Komplett). Dessverre har jeg et lite problem, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med PCn var ferdigbygd, så jeg bare koblet til strømkabelen og skjermen til PCn. Men når jeg skulle starte den opp forble skjermen svart. ("no signal"). Skjermen hadde jeg fra før, og til den har jeg to kabler; en som har blå tilkobling og en med hvit. (Hvis det hjelper) Alle vifter og sånn fungerer også. Er ingen ekspert når det kommer til PCer, så er litt usikker på hva som kan være problemet. Er litt desperat etter å teste ut den nye PCn, så hadde vært fint med noen raske forslag. hehe Lenke til kommentar
voll Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, har akkurat fått min nye PC (bestillt fra Komplett). Dessverre har jeg et lite problem, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med PCn var ferdigbygd, så jeg bare koblet til strømkabelen og skjermen til PCn. Men når jeg skulle starte den opp forble skjermen svart. ("no signal"). Skjermen hadde jeg fra før, og til den har jeg to kabler; en som har blå tilkobling og en med hvit. (Hvis det hjelper) Alle vifter og sånn fungerer også. Er ingen ekspert når det kommer til PCer, så er litt usikker på hva som kan være problemet. Er litt desperat etter å teste ut den nye PCn, så hadde vært fint med noen raske forslag. hehe 9433553[/snapback] Den blå er ein analog kabel, blå på skjerkortet og blå kontakt på skjermen. Den kvite er ein dvi kontakt og må kobles med ein spesiell kabel med kvit kontakt på skjermkort og kvit kontakt på skjerm Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 prøv og reset skjermkortet, husk og ta ut strøm før du starter. Lenke til kommentar
voll Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kva kabel bruker du, den analoge eller dvi kabelen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Husk å velge riktig inngang på skjermen da.Trykk på input knappen og se om det kommer bilde på noen av de andre inputene. Lenke til kommentar
krrza Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Har kun en inngang på skjermen (Hvit/Dvi), og på PCn er det to innganger (begge er hvite).. Lenke til kommentar
krrza Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Må vel da bruke Dvi-kabelen.. men er da jeg ikke får noen signaler på skjermen.. har brukt skjermen på en annen pc før jeg fikk den nye, så den skal jo virke.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er vel ikke værre enn å forvente at pc'en ikke virker, prøv den med en annen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå