Gå til innhold

Nye iPod-er på veg?:D

CyL8R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPod Touch får man med 8GB eller 16GB flash. Den har også trådløst nettverk + samme touch-screen og operativsystem som iPhone. Den blir nok populær!

9433818[/snapback]

Japp, den blir ganske herlig. En i klassen min har iPhone (som virker i Norge, ja!), og den er digg å bruke. :)

Men jeg er "desseverre" veldig enig med Dradd om at det er en god del ulemper med Apples mediaspillere. Dessuten så har de knapt utnyttet Multi Touch på iPhone, noe som er veldig skuffende i.o.m. at det er så mange kule muligheter.

Lenke til kommentar
Om Apple bare kunne sørge for radio, skikkelig videostøtte (filformater) og egendefinert EQ, ville de ha gjort noe lurt, som kanskje ikke har noe å si for Ola Applesau Nordmann, men heller for de forbrukerne som verdsetter funksjonsrikhet i en dyr PMP.

9438464[/snapback]

Hahaha! Apple lage en funksjonsrik DAP som gir god valuta for pengene? Jaja, man kan jo drømme ...

Apple lager jo bare eye-candy for nærmest fanatiske fanboys. Og en ting som virkelig irriterer meg er at de kunne lagt til ting som cover-flow på eldre iPod Video via en liten firmware-oppdatering. Men nei da, her skal vi tjene penger!

Lenke til kommentar
Nå var det snakk om radio-mottaker og ikke sender da...

En mottaker er vel ikke fyfy på fly?

Etter det jeg har forstått, så er det det. Men de må vel ha radioutstyr sjøl for å kommunisere med tårnet :p

Tror ikke ipods får wmvstøtte med det første, men en egendefinert EQ mener jeg å ha sett...? 1. gen nano hadde en slik. Lyden sugde fortsatt dog, mest merkbart en diskant og øvre mellomtone som ikke hørte hjemme noe sted på den gale siden av en tusenlapp.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Hvis iPod Classic skal få hele 160GB lagringskapasitet, så er det vell bare å glemme flash-basert minne?

Da benytter vell spilleren magnetbaserte-harddisker, og hva er vitsen med å kjøpe den da?

Garantien og alt fyker bare du tar med en magnetbasert-spiller på en liten joggetur :nei:

Jogging er imot garantien, da dette lett kan "riste" istykker de magnetbaserte-harddiskene som ikke tåler stort.

Hadde virkelig håpet på å se noen iPod Classic's med 16-64GB flash-basert minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...