N* Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, jeg vil ha en slik boks som dukker opp når jeg bruker <title>. Skal ha en copyright-notis i bunn av siden. Og når folk beveger musen over skal hele loven om plagiatering dukke opp. Men FF vil ikke vise hele dette. Så jeg trenger et alternativ. Det må være mulig i bare html+css. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke helt sikkert jeg skjønner spørsmålet ditt, men hva med å ta en kikk på Overlib? http://www.bosrup.com/web/overlib/ Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Obs, e litt dum æ.. Endret 6. september 2007 av yinyou Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Har du prøvd noe lignende av dette? <p id="footer" title="LOVEN DE SNAKKET OM HER">Liten notis her</p> Endret 6. september 2007 av Runar Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sweet Titles' Har du prøvd noe lignende av dette? <p id="footer" title="LOVEN DE SNAKKET OM HER">Liten notis her</p> 9436480[/snapback] Er ikke det akkurat det trådstarter har gjort, da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sweet titles er en løsning, men det kan hende at du finner noe bedre ved å bruke JavaScript tooltips, eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå