Rescue me Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har Vegas 7 og vil bruke blåveg (eller var det grønn), men hvordan gjør jeg det i Vegas 7(hvis det går ann da)? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har Vegas 7 og vil bruke blåveg (eller var det grønn), men hvordan gjør jeg det i Vegas 7(hvis det går ann da)? 9433443[/snapback] Bruker ikke Vegas lengre, men det gikk fint an å få til i..eh.. kunne det være Vegas 5? Det du skal passe på er at du bruker godt med lys. Og jevnt lys på blåskjermen. Støy og skygger er ikke særlig bra for resultatet. Egentlig er det samme hvilken farge du har på bakgrunnen. Poenget er at bakgrunnen skal være mest mulig forskjellig fra det som opererer i forgrunnen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Husker jeg rett at det heter "chroma keyer" i Vegas? Legg inn to videospor med et slikt layer på det øverste og det underste vil vises gjennom hvor fargen tilsvarer den du har valgt som "usynlig". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Tusen takk for svar . Skal teste i morgen siden jeg er så jævlig trøtt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå