melli123 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg lurte på om det får ann å skifte midtarmlene på en civic 93? Det er snakk om å bytte til et med rom i, sånn som de fleste biler har... jeg veit egentlig ikke om noen civic'er er utstyrt med sånn som jeg har tenkt meg, men noen som veit? jeg har sett en civic med det, og lurer litt på hvordan det var gjort? * bilde er hentet fra forum.club-honda Endret 5. september 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er ikke en amerikansk versjon du har sett da? Kan være litt annerledes der. Eventuelt kan du jo spørre på club-honda sitt forum? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ja det kan hende det er fra en amerikansk version av bilen, det veit jeg ikke. Jeg skal prøve å finne det ut og legge ut svar selv her, men hvis noen finner det ut før setter jeg veldig pris på det. Lenke til kommentar
Sbaakind Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 jeg hadde slik i civicen min, men jeg likte det ikke, dårlig plass oppi der og. men er vel chill for enkelte. det er å få tak i, sku ikke være store problemet heller egentlig! spør på C.H , eller smell ut en annonse på autodb. mvh steffen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 ja men det er godt å høre, jeg synes det ser bedre ut enn ingenting der... men hva mener du med C.H. Jeg aner jo ikke hva den forkortselsen er for noe...hehe Lenke til kommentar
JimL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) CH = club honda. Mener det var n0stra der som hadde shina opp den bilen du la ut bilde av, kanskje han vet noe mer. Om ikke så er det noen andre i klubben som vet det velkommen skal du være Endret 15. september 2007 av JimL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå