christopherH Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, Ved sterkt lys så dukker dette fenomenet opp i kanten av utbrente områder. Er dette bare slik det er, eller er det en feil med bildebrikken? CH Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er vel ganske normalt det der.... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ser ut som ''blooming'', har du D70? Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 ser ut som ''blooming'', har du D70? 9433681[/snapback] Nei D50. Hvordan det? Er dette en kjent artefakt på Nikon sine kameraer? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nei D50. Hvordan det? Er dette en kjent artefakt på Nikon sine kameraer? 9433833[/snapback] Trur det er slik med dei gamle 6 Mp-brikken til Nikon. Kjem på ekstremt overeksponerte områder på bilder fra desse kamerane, er uansett ikkje noko problem sidan slike bilder som oftest går i ''recycle bin'' uansett. Søk litt på google om fenomenet, er ikkje heilt sikker på kva det er, har berre hørt det blitt nevnt ved ei eller anna anledning. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har også lingnende problemer med min D70, men som turnipkongen sier blir aldri slike bilder brukt anyways.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fikk et slikt bilde på Rygge Airshow selv. Første gangen jeg har fått det (som jeg kan huske iallefall...) i løpet av de snart to årene jeg har hatt D50'n min. Brukte ikke kitobjektivet, men hadde på et polafilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå