bortevekk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 For et år siden konket baklyset til bærbaren. Har siden den tid bruk den som stasjonær PC og det ar funket som gull. Har imidlertid et problem. Jeg får ikke opp noe skjermbilde i POST Det gjør det vanskelig for meg å gå inn på BIOS og når jeg skal installere nytt operativsystem. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få ordnet dette? Den defekte bærbaren er en DELL Inspiron 510m. Eksternskjerm er Samsung LCD-TV Lenke til kommentar
svenna123 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 For et år siden konket baklyset til bærbaren. Har siden den tid bruk den som stasjonær PC og det ar funket som gull. Har imidlertid et problem. Jeg får ikke opp noe skjermbilde i POST Det gjør det vanskelig for meg å gå inn på BIOS og når jeg skal installere nytt operativsystem. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få ordnet dette? Den defekte bærbaren er en DELL Inspiron 510m. Eksternskjerm er Samsung LCD-TV 9433426[/snapback] Du får kjøpt nytt baklys på Ebay for 7-8 pund eller du kan kjøpe ny skjerm for 150 pund. Bruk søkefungsjonen på Ebay. Jeg har selv nettopp kjøpt ny skjerm fordi først røk baklyset og i sinne knuste jeg skjermen. Enkel sak å bytte, det ligger skruer skjult bak gummiknottene på skjermchassis ellers er alt klipset på. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå