Hsw Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei Har brukt karboshake rundt 2mnd tid nå, men hva er best for raskere muskeløking og styrke, protein eller karbohydrater etter trening? Jeg tar 1 shake etter jeg har trent. Karbohydrat Karbohydrat Eller Protein Protein På karbohydratshaken står det: markedets kraftigste produkt for styrke, energi, restitusjon, og muskeløkning. Derfor bruker jeg den. Endret 5. september 2007 av Hsw Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Etter du har trent spiser du en banan og kjører deretter Protein Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Begge! 1gram karbohydrat pg kg i shaken og ca 30-40 gram protein. Endret 6. september 2007 av War Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 På karbohydratshaken står det: markedets kraftigste produkt for styrke, energi, restitusjon, og muskeløkning. Derfor bruker jeg den. 9433355[/snapback] Cell Max (som jeg syns smaker rett og slett pyton) er ikke kun karbohydrater. Stort sett er det en blanding av kreatin, karbohydrater og noe annet fancyschmancy opplegg. Karbohydrater bygger ikke muskler. Karbohydrater er ren energi, og det trenger kroppen etter trening for å starte gjennombyggningsfasen (resitutsjonen). Hvis du ikke bruker kosttilskudd ellers enn rett etter trening ville jeg gått for en Gainer, i og med at det er både billigere og har et ok forhold mellom karbo og protein. Hvis du bruker kreatin er det ikke noe problem å slenge dosen i shaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå