Bimmelom Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei. Jeg sliter litt her jeg sitter. Jeg instalerte Windows Vista, og fikk samme problem som sist gang jeg gjorde det. Det ble ikke lyd, og jeg fikk ikke lastet ned drivere, ettersom det lydkortet jeg hadde var fra 1934. Vel, jeg tok ut det lydkortet, så jeg bruker da onboard lydkortet på hovedkortet mitt. Det er et Asus K8N-e Deluxe kort. Ja, jeg vet det er gammelt, så det suger litt. I hvert fall, det ble lyd. Men, det ble dårlig. Virkelig dårlig. Windows Vista fant drivere til det selv, men lyden kan veldig godt sammenlignes med at du hører på radio, og signalene er dårlig. Med andre ord, skikkelig skurre lyd. Om jeg stikker bort på Expert eller noe og kjøper meg et greit lydkort til en 2-300 kr eller noe, vil det forandre dette ? Eller er rett og slett onboard kortet så rævva at det ikke blir noe grei lyd av det ? Dette ble en del, men håper noen kan ha noen fornuftige svar. Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har samme problemet med frontpanelet lydutgang på den stasjonære, prøvd forskjellige drivere uten hell, så det er vel ikke noe å gjøre noe med... anbefaler deg å kjøpe ett billig lydkort som er støttet i vista Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg skjønner. Noe forslag til et lydkort jeg bør kjøpe ? Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325912 regner med at dette funker i vista, creative sin kort pleier vel og ha god støtte ettersom jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå