Gå til innhold

Hovedkort med prosessor og ram

Anbefalte innlegg

Hei

Skal fikse meg en ny pc og trenger litt hjelp. Sliter litt med å finne hovedkort med det virker enda mer forvirrende og kjøpe minne som passer.

Noen har annbefalt med feks dette hovedkortet:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335103

Men komplett kommer jo med 100 forslag til hvilken ram osv jeg skal velge.

Kanskje det også finnes billigere hovedkort som gjør samme jobben også.

Ser komplett også foreslår en en dual core prosessor nede på siden også, men når jeg ser på kortet beskrivelsen så virker det jo ikke som det er støtte for det.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kortet er bra det, men om du ikke skal kjøre SLi (to kort fra Nvidia til å samarbeide) er dette ikke det rette kortet for deg, det blir å kaste penger ut av viduet.

Hva skal du bruke maskinen til?

9435073[/snapback]

Skal ha 3 skjermer, så da er det ganske greit å kjøre SLi, er vell bare ikke tilhenger av crossfire. Det blir en arbeidpc, men hvis du bruker masse penger på en pc så er det vell greit om det går ann å spille på den også. Så jeg er avhengi av 2* pciE.

Kaster jeg da penger ut av vinduet ved å gå for det kortet?

Lenke til kommentar
Da er det sikkert ett greit kort for deg. Men, du bør merke deg at om du kjører SLi kan du bare ha en skjerm. Men du kan selvsag kjøre to skjermkort utenom SLi, for å kunne bruke opp til 4 skjermer. :)

9436649[/snapback]

2 skjermkort * 2 utganger hver = 4 skjermer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...