langtongting Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kom over denne på Youtube for litt siden (klikk på bilde) og jeg kan godt huske denne reklamen. Sist jeg smakte dette er vel like lenge siden som denne reklamen gikk på tv, så jeg husker ikke hvordan det smakte. Denne lages jo fortsatt og jeg lurer på om det er noen her inne som er "brukere" av dette produktet. Noen erfaringer? Endret 8. september 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 eg syns dette produktet smakar forjævlig..... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den er ekstremt tam, men du kan jo pimpe den opp med krydder og litt diverse. Da er den ikke så halvgæern. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den er helt okei, iallefall ikke noe dårligere enn pizzafyll i pose. Kan også godt benyttes på ostesmørbrød Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jepp, pleier av og til å kjøpe en loff og en slik boks for å lage pizzasmørbrød. Passer bra. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Personlig synest jeg at det er enklere med pizzafyll på boks, så lenge man passer på å kryddre fyllet litt, da det fort kan bli litt tamt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå