Gastaa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei Hadde vært hyggelig å få litt tilbakemeldinger på dette bildet: Litt kjedelig kanskje? Hva synes dere? Endret 5. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Der sa du det selv, kjedelig. Nei da, det har da i alle fall en form for potensiale. Du kan jo croppe bort det sorte feltet opp til høyre, og så kan du konvertere til s/h for å unngå den grufulle Bohus illustrasjonsfoto-stilen. Da vil det repeterende mønsteret kanskje komme til sin rett. Lenke til kommentar
vlt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hmm, litt usikker på hva jeg mener. Jeg liker komposisjonen og leken med dybdeskarpheten - gir fin dybde i bildet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg synes fokusen i front ødelegger litt. Det blir for lite i senter som er godt fokusert, selv om det ser bra ut bakover. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Føler at det er akkurat litt for liten dybdeskarphet, skulle gjerne sett det med litt mindre blender. Ellers syns jeg det så litt stilig ut, men noe galt med fokusen føler jeg at det er xD Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Takk for kritikk Hmm, litt usikker på hva jeg mener. Jeg liker komposisjonen og leken med dybdeskarpheten - gir fin dybde i bildet. 9433121[/snapback] Enig. Vet ikke om jeg liker det eller ikke Føler at det er akkurat litt for liten dybdeskarphet, skulle gjerne sett det med litt mindre blender. 9435273[/snapback] Jeg brukte størst blender. Objektivet er ikke det beste desverre. Jeg hadde maks brennvidde (300mm) og størst belnder. Jeg får desverre ikke lavere dybdeskarphet enn det Edit: Glem det, leste innlegget ditt feil Mixy Endret 5. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Not bad, veldig bra Om du vil løfte det videre som et repeating pattern/geometrisk øvelse, så skyt med f/7 eller så. Dessuten kan du endre vinkelen litt. Skyt litt mere rett på slik at fokusen sitter mere symmetrisk, og kanskje slik at kanten kommer på 45 grader? Prøv en 1:1-crop mens du er i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå