HrSteen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Begynner som smått å vurdere å bytte ut mitt 300D. Har noen her solgt/kjøpt et 300D i det siste? Ser det ligger noen få på finn.no/qxl men jeg vet jo aldri hva den reelle salgsprisen blir. Må ta salgsprisen på 300D inn i mitt kjøpsbudsjett for 40D(kanskje). Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg vil anslå den reelle bruktprisen til 2k. I alle fall ikke over. Spørsmålet er vel heller om det er salgbart (i den grad at en 350d til noen få kroner mer er et betydelig oppgradert kamera) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg vil anslå den reelle bruktprisen til 2k. I alle fall ikke over. Spørsmålet er vel heller om det er salgbart (i den grad at en 350d til noen få kroner mer er et betydelig oppgradert kamera) Det er helt klart salgbart, men det er selvfølgelig også et spørsmål om pris. 2000 for kamerahus høres rimelig ut, da blir verken selger eller kjøper lurt. Det er nok ikke noe stort problem å presse en tusenlapp til, men da har kjøper gjort en nokså dårlig deal. Følger det med et brukbart kit-objektiv kan du legge på noen hundrelapper, samt at det blir vesentlig lettere å selge. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Er kamera + kitobjektiv, minnekort og 3-4 ekstra batteri. jaja, blir spennende den dagen det selges da Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er kamera + kitobjektiv, minnekort og 3-4 ekstra batteri.jaja, blir spennende den dagen det selges da Ville prøvd meg med 3000 jeg, latt det gå for 2500 og strukket meg ned til 2000 hvis jeg virkelig trengte pengene nå. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 2500 ble sluttsummen med ymse stæsj med kamera. Så da ble både selger og kjøper fornøyd. Lenke til kommentar
magnus74 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 2500 ble sluttsummen med ymse stæsj med kamera. Så da ble både selger og kjøper fornøyd. 9493362[/snapback] Er noe nytt bestilt ennå da? Bare nysgjerrig.... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Blir nok en 40D ja... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ahh, du fortjener det virkelig! Endret 14. september 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå