aadnk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har i lengre tid irritert meg over det faktum at tekstfeltet på siden der en poster nye innlegg tilbakestilles om en, ofte med uhell, går tilbake en side og dernest frem igjen. Dette er ikke akkurat noe en setter pris på når innlegget en har skrevet når en viss lengde, og jeg tar meg ofte i å kopiere innholdet for å være på den sikre siden (men så klart aldri når uhellet virkelig er ute). En kan utvikle angst av mindre. Er det noe en kan gjøre for å forhindre dette? Klart en kan skrive innleggene på eksterne programmer, men det hadde nå vært mest praktisk om en kunne løse problemstillingen direkte i nettleseren. Jeg bruker FireFox 2.0.0.6. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ikke noe problem med dette i Opera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ikke noe problem med dette i Opera 9436876[/snapback] ..Og da sier vi takk til deg i denne diskusjonen. Er enig så enig, det er en irriterende ting. *rope på Ueland* Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ikke bare når man ved uhell kommer borti noen knapper. Jeg har mistet laaaaange tekster etter å ha trykt på "Legg til svar"-knappen, og blitt møtt av bl.a melding om at serveren ikke har tid til å behandle forespørselen min, etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Av bitter erfaring så har jeg lært meg å trykke på Ctrl + A og Ctrl + C før jeg poster Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men det er jo nettleseren sin skyld. Men blir ikke det mye styr hvis servern skal lagre innleggene mens de skrives, for sa a slette dem igjen nar de er postet. Mye enklere for alle at de som bruker Fx far Ctrl + C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg