Markusll Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Jeg og noen kompiser har et lite problem. Skolen vår har anskaffet seg pc'er til alle i klassen, og som forventet ble msn godt brukt. Men problemet er det at lærerene ikke liker at vi bruker msn i timene. Det som hadde vært fint var om det fantes en måte å skjule msn-ikonet fra oppgavelinjen. Om noen ikke skjønner hva jeg mener legger jeg ved et bilde. Dette ikonet vil jeg skjule: Msnikon.bmp Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Høyreklikk på klokken og velg egenskaper og så tilpass ved siden av "skjul inaktive ikoner". Finn så MSN og skjul den. Endret 5. september 2007 av sondrev Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Yes, takk skal du ha sondrev. Hadde samme problemet selv Edit: Vi går i sammeklasse.. Vi sitter til og med siden av hværandre! Endret 5. september 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå