Orjanp Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Finnes det programmer som automatisk finner oppdateringer til drivere eller oppdateringer til programvare? Bruker Windows XP Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvilke drivere? til grafikkort så kan du jo bare stikke på produsentens side................ finnes noe som heter GL setup, det laster ned OpenGL oppdateringer etter å ha gjennkjent skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 De fleste programmer har dette innebygd.. f.eks: alle M$ progs, NAV, ZA osv osv.... noen spesielle du tenkte på? Maskinvaredrivere får du på windows update Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Han tenker vel på noe som sjekker allt ved ett museklikk, skulle gjerne hatt noe slikt selv Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Han tenker vel på noe som sjekker allt ved ett museklikk, skulle gjerne hatt noe slikt selv Tenkte på noe slikt. Windows update finner ikke ut at det finnes nye drivere til grafikkortet mitt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ikke bruk xp greia last heller ned fra produsents hjemmeside så får du ferske drivere Lenke til kommentar
esk Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dette er en liten digresjon, men windows update skal finne drivere til maskinvare. Systemet er ikke perfekt men skal stort sett virke. Det som kan være litt viktig å merke seg er at driverne først må WHQL sertifiseres fra microsoft. P.S. Jeg har sett et sånt program du snakker om, husker desverre ikke hva det het, dessuten fantes det ikke til XP, det er riktignok en stund siden så det kan hende det har forandret seg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Har akkurat installert Aida32. Kan se ut som det gir deg en link til driver download siden for mye av hardwaren din. Det holder iallefall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå