Surrehuet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har i det siste sett på mobiler og har kommet frem til to mobiler jeg liker. W610i og W580i. Klarer bare ikke å bestemme meg. Noen som har gode/dårlige erfaringer med disse to mobilene? Hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har kommet frem til noe av det samme problemet selv. Men om pengene er tilstedes så blir det W580i, både pga. skjerm og skritteller. Ellers så er det Nokia 6300 og SE W610i som i siktet. W610i har vel bedre kamera enn W580i vil jeg tro. Lenke til kommentar
Surrehuet Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Har kommet frem til noe av det samme problemet selv. Men om pengene er tilstedes så blir det W580i, både pga. skjerm og skritteller. Ellers så er det Nokia 6300 og SE W610i som i siktet. W610i har vel bedre kamera enn W580i vil jeg tro. 9432810[/snapback] Er ikke så veldig glad i Nokia så det blir nok en Sony Ericsson. Men har w580i Trackid? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det tror jeg, om du har pengene så kjøp w580i sier nå iallefall jeg. Det hadde jeg gjort i samme situasjon. Er bare det at jeg ikke har så mye penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå