Imsdalo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 vel 1730 er nok verdt vente på, men Sager lager noen utrolige laptopper til en ca 30 000 lapper om du driter penger. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du skyter deg vel egentlig bra i foten når du sier at du vil drasse maskina med deg hele tiden på skolen og så kommer alt specsa i tillegg. Når du skal ha en mobil lappis er vekt og størrelse enorme faktorer. Jeg ville personlig aldri gått for en lappis som er noe større enn 12" / ca 1.3 kg. Da er d likegreit å ha to maskiner, og ha det helt kanon på begge måter (mobilitetet og ytelse). Virker som du har nok av cash, så hva med en dell latitude 420 eller en ibm thinkpad, og en liten stasjonær ved siden av? Victurus! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 kunne jo sett på Rock? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er det ikke Medion som bestandig har det absolutt råeste til enhver tid? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Du skyter deg vel egentlig bra i foten når du sier at du vil drasse maskina med deg hele tiden på skolen og så kommer alt specsa i tillegg. Når du skal ha en mobil lappis er vekt og størrelse enorme faktorer. Jeg ville personlig aldri gått for en lappis som er noe større enn 12" / ca 1.3 kg. Da er d likegreit å ha to maskiner, og ha det helt kanon på begge måter (mobilitetet og ytelse). Virker som du har nok av cash, så hva med en dell latitude 420 eller en ibm thinkpad, og en liten stasjonær ved siden av? Victurus! 9434449[/snapback] Vell, det er ikke jeg som skal ha lappisen, men den bortskjemte gullungen av en storebror jeg har, jeg skriver bare ut ifra det han har fortalt meg jeg finner ikke dell latitude 420, hvor mye koster den? Er det noen som har link til specs/pris? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg finner ikke dell latitude 420, hvor mye koster den? Er det noen som har link til specs/pris? 9435508[/snapback] D420 er utgått. Oppfølgeren heter (overraskende nok) D430 (merk at prisen er uten moms og frakt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå