Gå til innhold

Hva er den råeste laptopen som kan oppdrivest?

nabbskall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skyter deg vel egentlig bra i foten når du sier at du vil drasse maskina med deg hele tiden på skolen og så kommer alt specsa i tillegg. Når du skal ha en mobil lappis er vekt og størrelse enorme faktorer. Jeg ville personlig aldri gått for en lappis som er noe større enn 12" / ca 1.3 kg. Da er d likegreit å ha to maskiner, og ha det helt kanon på begge måter (mobilitetet og ytelse). Virker som du har nok av cash, så hva med en dell latitude 420 eller en ibm thinkpad, og en liten stasjonær ved siden av?

Victurus!

Lenke til kommentar
Du skyter deg vel egentlig bra i foten når du sier at du vil drasse maskina med deg hele tiden på skolen og så kommer alt specsa i tillegg. Når du skal ha en mobil lappis er vekt og størrelse enorme faktorer. Jeg ville personlig aldri gått for en lappis som er noe større enn 12" / ca 1.3 kg. Da er d likegreit å ha to maskiner, og ha det helt kanon på begge måter (mobilitetet og ytelse). Virker som du har nok av cash, så hva med en dell latitude 420 eller en ibm thinkpad, og en liten stasjonær ved siden av?

Victurus!

9434449[/snapback]

Vell, det er ikke jeg som skal ha lappisen, men den bortskjemte gullungen av en storebror jeg har, jeg skriver bare ut ifra det han har fortalt meg ;)

jeg finner ikke dell latitude 420, hvor mye koster den? Er det noen som har link til specs/pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...