endless Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går Prøvde å åpne de i går faktisk.... 9640007[/snapback] rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen.. så vet du det Endret 5. oktober 2007 av endless Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går Prøvde å åpne de i går faktisk.... 9640007[/snapback] rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen.. så vet du det 9642179[/snapback] Men der sitter crewet og passer på Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Branndørene er låst med magnet som kun blir utløst hvis brannalarmen går Prøvde å åpne de i går faktisk.... 9640007[/snapback] rett bak der crew sitter er det 4 dører med helt normal lås fra innside.. døra er også laget slik at hvis man drar i den fra utsiden så glir den opp uten at den er åpen.. så vet du det 9642179[/snapback] Men der sitter crewet og passer på 9642944[/snapback] nytt for meg.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvor er denne døra?? send info på pm så vi SeC kan sjekke dette opp . Lenke til kommentar
endless Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvor er denne døra?? send info på pm så vi SeC kan sjekke dette opp . 9647036[/snapback] det er di dørene 4meter til side for inngangen di dørene folk bruker til og dra hjem fra lanet.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bare for å påpeke det, noen rappet nøklene og mobilen min TO GANGER i løpet av EN natt, mens jeg omtrent sov oppå dem. Låsbart skap er et MUST her. Flaks at det bare var fantestreker (fant mobilen og nøklene hos en vakt en stund etter at de ble borte, andre gangen lå de under en matte 10 meter unna der jeg sov...), ellers hadde jeg ikke kommet meg noen plass. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingenting ble frastjålet fra meg eller vennene mine. Heller ingen jeg snakket med fikk noe frastjålet. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Vi i infodesk, såvidt jeg vet, fikk heller ikke no store henvendelser ang det. Jeg var dog ikke på vakt hele tiden, så jeg vet jo ikke om det ikke var noe mens jeg ikke var der, men når jeg var på vakt var det ingen meldte tyverier. Jeg tror dog at "knopflerbruce" var innom og sa ifra om disse nøklene, kan det stemme? Var ihvertfall en som var innom og sa ifra om noe lignende. Endret 7. oktober 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi i infodesk, såvidt jeg vet, fikk heller ikke no store henvendelser ang det. Jeg var dog ikke på vakt hele tiden, så jeg vet jo ikke om det ikke var noe mens jeg ikke var der, men når jeg var på vakt var det ingen meldte tyverier. Jeg tror dog at "knopflerbruce" var innom og sa ifra om disse nøklene, kan det stemme? Var ihvertfall en som var innom og sa ifra om noe lignende. 9658016[/snapback] Ja, det var nok meg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg