Skyax Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Jeg lurte på om jeg trenger å oppgradere nettverkskort-driveren min. Hvordan gjør jeg det? Jeg vet ikke hvilket nettverkskort jeg har, hvordan finner jeg det ut? Jeg bruker ikke tråløst... Takker for svar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Jeg lurte på om jeg trenger å oppgradere nettverkskort-driveren min. Hvordan gjør jeg det? Jeg vet ikke hvilket nettverkskort jeg har, hvordan finner jeg det ut? Jeg bruker ikke tråløst... Takker for svar 9432525[/snapback] Åpne nettverkstilkoblinger-høyreklikk og velg egenskaper for aktuell kobling-trykk konfigurer-trykk driver og voilà Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg trykker på oppdater driver, og søker. Men den finner ikke noe..... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg trykker på oppdater driver, og søker. Men den finner ikke noe..... 9432607[/snapback] Da har du funnet navnet, så søker du på navnet med google. F.eks download *sett navn på kortet* og trykker søk. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) NVIDIA nForce networking controller Det eneste navnet jeg ser.... Endret 5. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Last ned SIW og finn ut innmaten i maskinen der. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg trykker på oppdater driver, og søker. Men den finner ikke noe..... 9432607[/snapback] Da har du funnet navnet, så søker du på navnet med google. F.eks download *sett navn på kortet* og trykker søk. 9432644[/snapback] Hvor skal navnet stå? Last ned SIW og finn ut innmaten i maskinen der. 9432958[/snapback] Hjalp ikke... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du har sikkert motherboard med integrert nettverk. Sjekk hva motherboardet heter med SIW og last ned drivere fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå