basushjerne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei! Jeg har et ørlite problem... Etter og ha klokket skjermkortet(xfx Geforce 8800gts)litt for mye i RivaTuner, frøs bildet alltid ved oppstart. Pcen gikk som vanlig, jeg fikk bare ikke bilde på skjermen. Så da boota jeg i sikkerhetsmodus og fikset det.... MEN nå har kortet helt ELENDIG ytelse! Måler 4000 i 3dmark og alle spille lagger! Før målte jeg 9600! Jeg har prøvd å avinstallere og installere drivere, men ingenting funker! Hvis jeg går inn på Ntune står det 0hz på klokke og minnehastighet...akkurat som om kortet ikke er helt funnet Hva gjør jeg? Kan en formatering gjøre susen? For har ikke noe i mot og formatere nå... Endret 5. september 2007 av basushjerne Lenke til kommentar
Føss Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) du kan prøve "add hardware" i control panel (går ut i fra du har Windows), d funket for meg en gang etter jeg hadde reformatert. Men nå har jeg litt eldre kort enn du har da Endret 5. september 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Prøv oppdatere BIOS på kortet..? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hm. virker kansje som om du har svidd kortet. mtp at du skriverat du har klokket "litt" for mye. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg ville formatert og reinstallert. Husk chipset-drivere etc. Dersom du har samme problem etter reinstallasjonen, prøv skjermkortet i en annen PC. Er problemet der også, har kortet sannsynligvis blitt skadet. Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Har akkurat formatert, kortet funker helt fint igjen Trodde virkelig jeg hadde driti meg skikkelig ut... Er jo ikke no garanti når kortet er overklokket, så da ville det vært 3000 i rett i dass gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå