Arne_stl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skal ha meg nytt skjermkort. men lurer på hvilket jeg skal velge. Har nå nvidia 7950 gx2. som var bra i starten men etter hvert er jeg blitt misfornøyd. Sattser nå på 8800 GTX eller ULTRA. men vet ikkje om det er så stor vits kjøpe Ultra ? eller er det det ? det er jo kje så mye dyrere når man først bruker 4-5 tusen på et kort.... Skal kjøpe meg helt ny pc snart og så tenkte jeg kunne like godt kjøpe skjermkortet nå så har jeg det men er det noe stor forskjell på dei to korta? hva anbefaler dere som har litt peiling. jeg komme ikkje til å clocke det noe særli. Å er det noe stor forskjell fra leverandørene, som asus eller XFX osv ? Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 GTX. Ultra er bare et klokket GTX, du betaler bare for at fabrikken klokker det for deg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 GTX. Ultra er bare et klokket GTX, du betaler bare for at fabrikken klokker det for deg. 9433161[/snapback] Det er mer enn et overklokket GTX. Ultra har en annen verisjon av GTX kjernen, og de har flyttet på litt plasseringer av ting i kjernen, så det klokker enda bedre. Jeg ville uansett gått for et GTX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå